28 Haziran 2008

Bunu Not Et




Google’ın son keşfettiğim numarası, bir tür hafıza kaydı. Arama sonuçlarının her birinin altına eklenmiş; Önbellek, Benzer Sayfalar ve Bunu Not Et.
Ettim bir tanesini. Deneme amaçlı. Lakin not nereye alındı bulamadım. Notların kaderi, nereye alınırlarsa alınsınlar aynı sanki.
Telefonun yanında duran üzeri yazılarla dolu dikdörtgen zarf; not ettiklerim. Zarfın jelatinli penceresinin üzerine bile notlar almışım. Aç gözlü notlar almışım. Gözüm doymaz hiç not alırken. Detaylara acırım, aman kaçıp gitmesinler! Hiçbir söz, hiçbir an sahipsiz kalamaz ben civardayken.
Sonradan hatırlamama hiç gerek olmayan notlar almışım zarfın üzerine. Şimdi yazdıklarımı doğru düzgün okuyamıyorum bile. Belli ki alelacele yazmışım. Aslında yazdığım sözleri çok da umursamamışım. Ama ben yine de not almışım.
Ben hep notlar almışım.

Hiç yorum yok: