5 Ocak 2009

Düşe Kalka



2008 pek şahane bir sene değildi açıkçası. Listeyecek olsam bir sürü fena şey yazarım da artık fenalıklardan fenalık geçirmek üzereyim.
Geçen koca yılda başıma gelen en güzel iki şey, bisikletle tanışmam ve Lübnan'a gitmemdi. Bu seneye dair önümde uzun seneler olursa, sadece bu ikisini hatırlamaya karar verdim.
Bağışıklık sistemimin komplosuna kurban gittim. Sıradan bir grip bile beni yerden yere vuruyor.
Halen yerdeyim. Kalkınca bisiklete bineceğim, bol bol seyahat edeceğim ve Her Hakkı Mahfuzdur'la ilgileneceğim.
Şimdilik belki uzun, belki kısa bir ara. Yani mola...

Fon Müziği: Joshua Radin

1 yorum:

kinik dedi ki...

aa bisiklet mi kullaniyorsunuz siz..ne kullaniyorsunuz? ben su siralar gozumu corratec bow kadrolara diktim..calisip alacagim yazin...aaa ben sizi ruyamda bisiklete binerken gormustum...hizlanan ruyaydi hani..anlatmistim..aa ben ermisim..bisiklet sahibi oldugunuzdan haberim yoktu..bisikletimi arkadas caldi..corratec x vert s 04 idi...ama bow kadrolar cok guzel...sorularimi kim cevaplayacak...cabuk kalkin o zaman..ilgilenin Her Hakkı Mahfuzdur'la..benimle de ilgilenin..of ya niye hastalanıp duruyosunuz siz..joshua radin guzelmis be..bilmedigim kac tane iyi şarkıcı var acaba..1000'i gecer mi? o kadar cok mu ya..