3 Şubat 2009

03022009



Holly Golightly: Hani kendini berbat hissettiğin günler vardır ya...
Paul Varjak: Hüzünlü filan gibi mi yani?
Holly Golightly: Hayır. Kilo aldığın için hüzünlenirsin ya da ne bileyim çok uzun süredir yağmur yağıyordur filan, üzülürsün, o kadar. Berbat hissetmek öyle bir şey değil. Daha beterdir. Ansızın korkarsın ve neden korktuğunu bile bilmezsin. Sana da olur mu, sen de kendini hiç böyle hisseder misin?

Breakfast at Tiffany’s – 1961


Fon Müziği: Falling Slowly - Glen Hansard & Marketa Irglova

1 yorum:

kinik dedi ki...

hee..bana olur..dunya parçalanacakmış gibi gelirdi bi ara, sonsuza kadar düşeceğimi sanırdım..bi ara da birileri alip götürecek beni, özgür iradem ortadan kalkacak mahvolacağım gibi..sonra baktım tedavisi varmış bu gibi durumlarin.deliymişiz bizler..uzun zaman sonra yine sarhoşum bu arada ben..ooohhh.miisss..