12 Eylül 2011

Denizden...


Ben orada öylece durdum. Canım istemedi yola devam etmek. Gidebilirdim de, kalabilirdim de. Durdum. Kaldım. Devam etmemdi herhalde beklenen ama edemezdim. Devam etseydim bile bile can yakardım. Birinin canını yakardım, kendimden eksilmesem de, birinin eksilmesine sebep olurdum. Bir şeyin sebebi oluverirdim. Ben orada öylece durdum. Sessiz bir selam çaktım denize, içimdeki yola çıktım. Sonra vardım kendime. Neyim varsa söyleyecek söyledim. Kendime. Bilmediğim şeyler değildi elbette. Bile bile, ben, işte o hayatta, ancak bu kadar oldum.

Fon Müziği: Hiç Canım Yanmaz - Bülent Ortaçgil

2 yorum:

Karōshi dedi ki...

Yeterince olmuşsun demeyeceğim.. Bazen bir şeylerin sebebi de olmak lazım. Herkes nasıl oluyorsa.. adalet.. denge.. !!!!/???? LOVE YOU dostum.

DARMADAGIN dedi ki...

Kütüphanenin icinde The Prophet i gördüm cok ama cok sevindim...