3 Ekim 2008

Mademoiselle Bambadura Korkmuyor!



Mademoiselle Bambadura, teyzemin bana taktığı isim... Neden diye hiç sormadım, ben hep onun Mademoiselle Bambadura'sı oldum.
Bugün eski bir arkadaşının cenazesi vardı. Çok üzülmüş, çok ağlamıştı. Cenazeye giydiği lacivert döpiyesini, gardırobuna asarken döndü; 'Vasiyetim olsun sana,' dedi; 'bu hayatta hiçbir şeyden korkma. Korktuğun başına gelir sonra. Kimsenin de kalbini kırma. Tamam mı, Mademoiselle Bambadura?'
'Korkmuyorum ki zaten,' dedim. Ekim'den korkmuyorum mesela, ondan sonraki aydan da. Uzun vadeli planlar yapıyorum, ben hiç ama hiç korkmuyorum...

1 yorum:

Biraz dedi ki...

ne zaman korku ile ilgili bir seyler duysam/okusam...Madam Curie'nin sozleri gelir aklima..."Hayatta korkulacak seyler degil, ogrenilecek seyler vardir" der...Galiba hakli...bildikce korkularimiz azaliyor sanki. Sevgi ve selamlarimla.