1 Eylül 2008

Ama Siz Hiç Online Değilsiniz!


Ee değilim üzerinize afiyet. Tanımam etmem sizi. Neye benzersiniz merak da etmem. Eğer iddia ettiğiniz kadar aynı olsaydık zaten bir yerde mutlaka tanışmış olurduk. Kesişirdi yollarımız. Gezmeyi severim.
Ben haz etmem mesela hiç öyle melankoliden. Gözlerim nemli gezemem. Derdim varsa ayrı. Tabii dertten ne anladığınıza bağlı.
Türkçe popüler müzik dinlemem. Hayatımda fasıla gitmedim. Bilinçli olarak yani. Bir keresinde galiba sarhoştum, nasıl olduysa kendimi tambur çalan amcanın yanında bulduydum. Neyse sonra mesela hiç topuklu ayakkabım yok benim. Onları da sevmem. Az arkadaşım vardır. Bana yeter.
Dinlediğim müziklere eminim siz gürültü dersiniz. Sitelerde oturamam ben. Hiç öyle güzel güzel evler hayal etmedim. Evimi gayet de severim. Ehliyetim var lakin araba kullanmayalı bir on sene oldu diyelim.
Sigara içerim. Çok içerim. Sayısını ne siz sorun, ne ben söyleyeyim.
Öyle her şeyi kolay kolay beğenmem. Ama her şeyi de bilirim. Ooo ben çok şey bilirim.
Seyrettiğim filmlerin adını söylesem, ‘bu sene mi vizyona girdi’ dersiniz, eminim.
Makyaj yapmam mesela. Saçımı hiç boyamadım daha. Ben böyle de güzelim.
Zaman zaman bağırır çağırır, kapıları bile tekmelerim. Haa küfür de ederim.
İşim olmaz işte sizinle hiç, bakın bunu da bildim.
Diyeceğim o ki; sörf tahtanızı alın ve uzakta oynayın! Ben sizin harcınız değilim...

Hiç yorum yok: